Myoplex Original
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

محقق : مسعود احمدلو

Myoplex Original

امروزه پودرهاي پروتئيني در بسته بندي هاي مختلف تهيه و روانه باز مي شوند و در برخي موارد اين پودرها را در دبه هاي مي يابيم و در برخي موارد اين پودرها به صورت کيسه اي عرضه مي شود که صد البته اين سري از پودرها در اغلب موارد قلابي از آب در مي آيند.
در معدود مواردي هم کمپاني هاي مکمل سازي محصولات خود را به صورت بسته بندي شده در پاکت هاي کوچک که هر پاکت شامل يک سروينگ از محصول مي باشد عرضه مي کنند.
اين سري از مکمل هاي غذايي به دليل اينکه حمل و استفاده از آن راحت بوده و به راحتي مي توان يکي دو پاکت از آن را با خود ميل کرده و در موقع لزوم آن را با آب حل کرده و استفاده نمود جانشين هاي خوبي براي وعده هايي خواهند بود و مخصوصا افرادي که در طول روز دسترسي به وعده هاي غذايي خوب ندارند مي توانند از اين ترکيبات استفاده کنند.
نکته
مکملي که اين هفته تشريح مي کنيم از اين سري مکمل هاست و توجه به پسوند آن داشته باشيد چرا که اين کمپاني تعداد زيادي مکمل غذايي با همين نام که پسوند آنها تفاوت مي کند را براي اهداف گوناگون توليد و روانه بازار کرده است که اين نمونه که فعلا من خود نيز از آن استفاده مي کنم پسوند اوريجنال را بر خود دارد.
هشدار
البته خاطر نشان مي کنم که امروزه نمونه هاي چيني اين مکمل نيز همانند تمامي نمونه ها توليد و روانه بازار شده است و در برخي موارد نمونه هاي از بيخ قلابي توليد وطن را نيز در ميان اجناس فروخته شده به شاگرد مي بينيم!
در هر پاکت از اين مکمل در حدود 42 گرم پروتئين خواهيد يافت که اين مقدار پروتئين براي هر وعده در شرايط عادي کافي خواهد بود.
علاوه بر اين در هر پاکت از اين محصول مقدار زيادي ويتامين و مواد معدني و املاح نيز وجود دارد و از اين جهت اين مکمل را مي توان تامين کننده نياز بدن به ويتامين ها نيز دانست.
اين محصول به صورت بسته هايي متشکل از 20 و در برخي موارد هم 42 پاکتي توليد و عرضه مي شود که قيمت نمونه هاي اول در بازار 50 دلار و قيمت نمونه هاي دوم نيز در حدود 80 دلار مي باشد.
clip_image002.jpg
در ترکيب اين مکمل کمي قند و کمي چربي نيز وجود دارد و از اين رو اين مکمل را واقعا مي توان جايگزين يک وعده غذايي خوب دانست.
با وجود اين مکمل اصولا مکملي پروتئيني بوده و در دسته پودرهاي پروتئيني تقسيم بندي مي شود ولي با اين وجود محتويات ويتاميني و مواد معدني اين محصول بسيار غني است:

·Vitamin A

·Vitamin E

·Vitamin B6

·Pantothenic Acid

·Zinc

·Chromium

·Vitamin C

·Thiamin

·Folate

·Phosphorus

·Selenium

·Molybdenum

·Calcium

·Riboflavin

·Vitamin B12

·Iodine

·Copper

·Chloride

·Iron

·Niacin

·Biotin

·Magnesium

·Manganese
دستور مصرف
روزانه دو الي سه و در برخي موارد که تغذيه شما مناسب نيست چهار بار و هر بار يک کيسه از اين مکمل را مي توانيد در آب يا آب ميوه و در ساعات پاياني شب با شير مخلوط کرده و آن را هم زده و ميل کنيد.
طعم
اين مکمل در سه طعم شکلات، وانيل و توت فرنگي توليد و عرضه شده است که هر کس بسته به ذائقه اي که دارد مي تواند يکي از اين سه طعم را انتخاب کرده و مصرف کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 17 مهر 1391برچسب:Myoplex Original ,ایزوله دایماتیز,ISO,100,پروتئین,Mass XXplosion ,مکمل بدنسازی,مکمل ورزشی,پروتئین بدنسازی,کراتین,کربوهیدرات,کربو,پرورش اندام,تستوسترون,گلوکوکورتیکوئیدها,نسبت تستوسترون به کورتیزول,هورمون استروئیدی,کورتیزول,گنادوتروپین,مقالات ورزشی,مقالات تخصصی,مقالات عمومی,مقاله,تحقیق,احمدلو,مسعود احمدلو,باشگاه احمدلو,باشگاه کاراته,کاراته,کاراته قم,کاراته استان قم,سنسی احمدلو,سنسی مسعود احمدلو,برترین مربی,مربی برتر,مکملهاي غذايي,چربي سوزي,کبد,گلوتامين,پروتئين,آمينو اسيد,آنتي کاتابوليک,اکسيداسيون,استقامت بدني,تقويت سيتم ايمني بدن,تشديد سنتز پروتئين در عضلات,ريکاوري,rda,قدرت مکمل,چربي سوزي,پروتئين,آنابوليسم,رژيم,فنيل افرين,لوسين,ليزين,متيونين,چربي سوزي,هيستيدين,والين,کاتابوليسم,گلوتامين,گلوتاميک اسيد,گليسين,پرولين,آلانين,آمينو,آرژي نين,آسپارتيک اسيد,اورني تين,ايزولوسين,تيروزين,تائورين,ترونين,تري پپتيد,تريپتوفان,سيس تين,سيس تئين,سرين,شاخه اي,,, ,
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 298
بازدید دیروز : 291
بازدید هفته : 597
بازدید ماه : 2542
بازدید کل : 642905
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل